Kompania amerikane Uber është urdhëruar t’i paguajë 1,1 milion dollarë (795,000 £) një gruaje të verbër, të cilës i është refuzuar udhëtimi në 14 raste.
Lisa Irving tha në disa raste se shoferët ishin verbalisht abuzivë ose e ngacmonin atë për transportimin e qenit të saj udhëzues, Bernie, në makinë. Një shofer dyshohet se e ndërpreu udhëtimin e saj pasi pretendoi në mënyrë të gabuar se kishte mbërritur në destinacionin e saj.
Një arbitër i pavarur vendosi që shoferët e Uber kishin diskriminuar në mënyrë të paligjshme ndaj saj për shkak të gjendjes së saj. Ai hodhi poshtë pretendimin e Uber se vetë kompania nuk ishte përgjegjëse, sepse, argumentoi ajo, drejtuesit e saj kishin statusin e kontraktorëve sesa të punonjësve.
Zonja Irving, nga San Francisco, tha se ishte shqetësuar për sigurinë e saj pasi ishte bllokuar disa herë natën vonë për shkak të refuzimit nga shoferët. Ajo gjithashtu pretendoi se udhëtimet e anuluara gjithashtu çuan në atë që ajo të vonohej në punë, gjë që kontribuoi që ajo të pushohej nga puna.
Sjellja nga shoferët vazhdoi pavarësisht se ajo u ankua te Uber, tha ajo. Një zëdhënës i zonjës Irving tha: “Nga të gjithë amerikanët që duhet të çlirohen nga revolucioni i rideshare, të verbërit dhe personat me shikim të dobët janë ndër ata që do të përfitojnë më shumë.
“Përfundimi është që sipas Aktit të Amerikanëve me Aftësi të Kufizuara, një qen udhëzues duhet të jetë në gjendje të shkojë kudo ku mund të shkojë një person i verbër.”
Në një deklaratë të lëshuar për media pas vendimit, një zëdhënës i Uber tha se kompania është “krenare” për ndihmën që u ofron udhëtarëve të verbër.
“Shoferët që përdorin aplikacionin Uber pritet t’u shërbejnë kalorësve me kafshë shërbimi dhe të jenë në përputhje me aksesin dhe ligjet e tjera, dhe ne rregullisht ofrojmë edukim për shoferët për atë përgjegjësi. “Ekipi ynë i përkushtuar shqyrton çdo ankesë dhe merr masat e duhura,” shtoi ai.
Nuk është hera e parë që Uber përballet me një betejë ligjore nga komuniteti i të verbërve. Në vitin 2014, Federata Kombëtare e të Verbërve në SHBA paditi aplikacionin për ndarjen e udhëtimeve mbi rregulloret e qenve udhëzues.
Çështja u zgjidh në 2017 kur Uber pranoi të siguronte që shoferët e saj e dinin se ata ishin të detyruar ligjërisht të siguronin shërbim për njerëzit me qen udhëzues.
“Më vjen keq që puna erdhi deri këtu”, tha zonja Irving. “Unë do të preferoja që të drejtat e mia civile të respektoheshin. Por kjo dërgon një mesazh të fortë se kjo nuk është e pranueshme.”